Spannend!!! Turkije!! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van mheenparkinistanbul - WaarBenJij.nu Spannend!!! Turkije!! - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van mheenparkinistanbul - WaarBenJij.nu

Spannend!!! Turkije!!

Door: Robin van E.

Blijf op de hoogte en volg

14 Mei 2014 | Turkije, Istanbul

Om kwart voor 11 waren we op het station te wachten op de trein. Het was erg spannend, we gingen naar Turkije toe! Om 11 uur moesten we afscheid nemen van onze ouders. Daar was de trein, we gaan nu echt weg!!! Om half 2 kwamen we aan op het vliegveld. Daar moesten we 2 uur wachten. Het wachten was niet heel erg want er waren winkels op het vliegveld. Toen de tijd voorbij was gingen we naar gate 4. We liepen door een lange tunnel naar het vliegtuig en mochten plaats nemen op rij 7. Toen vertrok het vliegtuig. Het was 3 uur vliegen. Het was een heel mooi uitzicht maar ik had nog nooit gevlogen en het opstijgen was echt vreselijk. Toen we eenmaal recht lagen was het wel te doen. Na een uurtje kregen we avondeten. Je kon kiezen uit rijst met kip, en rijst met kebab. Het eten was opzich best lekker. Toen we gingen landen hadden we een mooi uitzicht op Istanbul. Het landen was minder eng. Toen we geland waren gingen we de koffers ophalen. Iedereen pakte zijn/haar koffer maar mijn koffer zat er niet bij. Na een paar minuten te hebben gewacht hebben we gevraagd waar mijn koffer kon zijn. Hij was niet mee gevlogen met het vliegtuig en was dus ergens anders mee gevlogen. Ik moest samen met mevrouw Aslan een paar formulieren invullen en toen vertrokken we. (ik zonder koffer) We zouden gebeld worden wanneer mijn koffer was gevonden en dan zou hij naar mijn slaapadres gebracht worden. De volgende dag kreeg ik ’s middags te horen dat mijn koffer was gevonden! Hij was wel naar Turkije gevlogen maar naar het andere vliegveld in Istanbul. ’s Avonds werd mijn koffer gebracht en toen was ik blij :D
Dit was mijn blog van dag 1!
Doei doei! Ròbin van Engelen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Actief sinds 22 April 2014
Verslag gelezen: 490
Totaal aantal bezoekers 4009

Voorgaande reizen:

22 April 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

12 Mei 2014 - 16 Mei 2014

Istanbul Excursie EPOS

Landen bezocht: