terug in Nederland - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van mheenparkinistanbul - WaarBenJij.nu terug in Nederland - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van mheenparkinistanbul - WaarBenJij.nu

terug in Nederland

Door: jeffrey

17 Mei 2014 | Turkije, Istanbul

station: we gingen naar het station Apeldoorn, en via dat station naar schiphol.
Schiphol: inchecken koffers gedag zeggen en dan het id laten zien, fftjes naar de mac wat eten en dan snel naar de gate en het vliegtuig toe.
Vliegtuig: iedereen ging het vliegtuig in, we zaten dicht bij elkaar.
bij het opstijgen een raar gevoel maar eenmaal in de lucht kon je relaxen en genieten van het uitzicht.

In Istanbul: snel door de douane en koffers zoek, iedereen had de koffer behalve Robin E haar koffer was er niet maar kwam een dag later aan.

Dinsdag: Dinsdag kregen we te horen dat we naar het strand gingen, we deden een zoek spel.
terug bij de school bezig met het project en als de bel ging iedereen handtekeningen geven.

Woensdag: woensdag gingen we de hele dag bezig met het project.
we waren de dinsdag al opgeschoten en gingen nu de laatste puntjes op de I zetten.
s'avonds presenteren en naar de gast familie toe.
Ik ging zelf met de familie nog naar het strand.

Donderdag: Donderdag was het de laatste dag, we gingen Istanbul in.
we zagen een boel dingen zoals: de moskee's veel kleine winkeltjes en mooie kleine fonteintjes.
Later gingen we nog de Big Bazaar in daar hebben we veel gekocht, voor mezelf maar ook voor de familie.

dan snel naar de boot mooie boottocht gemaakt en dan weer naar de school toe.
eenmaal bij de familie gingen we voetballen eten voetballen drinken en weer eens voetballen!

Vrijdag: Vrijdag iedereen gedag zeggen nog een paar laatste handtekeningen geven en dan op naar het vliegveld.
we gingen weer met Turkish Airlines.

aangekomen in Nederland, snel naar de trein en dan op naar Apeldoorn.
In Apeldoorn aangekomen kregen we onze familie weer te zien!
weer terig in Nederland, ga het daar wel missen.

Jeffrey

einde